A Comprehensive Look at Luxury Brand Marketing Research from 2000 to 2016: A Bibliometric Study and Content Analysis |
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A literature review on entrepreneurship at the Base-of-the-Pyramid: how B2B entrepreneurs make a difference in customer communication and CRM |
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Alle reden von Kundenzufriedenheit ? keiner kennt sie |
Möglichkeiten eines konsequenten Qualitätsmanagements für die Kanzlei |
Gewinn durch zufriedene Kunden gilt heute allgemein als das Ziel marktorientierter Unternehmensführung. Fast alle Qualitätsmodelle definieren ausdrücklich die Kundenzufriedenheit als ein (...) |
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An Internet-Based Approach to Environmental Scanning in Marketing Planning |
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Bestimmung und Analyse der Efolgsfaktoren von Marketing-Events anhand des Beispiels DFB-adidas-Cup |
Vor dem Hintergrund einschneidender Veränderungsprozesse in der Marketing-Kommunikation hat sich mit dem Event-Marketing ein innovatives Kommunikationsinstrument herausgebildet, das - sofern man (...) |
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Big Data Analytics and Firm Performance: A Systematic Review |
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Big Data Analytics and Firm Performance: A Systematic Review |
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Bittsteller oder König? Der Kunde in der Telekommunikationsbranche |
Ergebnisse einer Mystery-Shopping-Studie |
?Die Gesprächsminute, die SMS oder ein Kilobyte Daten gibt es bei allen Anbietern in mehr oder weniger der gleichen Qualität.? (Knop (2012)). Dies stellte der deutsche E-Plus-Chef Thorsten Dirks (...) |
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Classification in Marketing Science |
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Classifying Contemporary Marketing Practices |
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Co-creation of value in the digital age: disruption management in B2B and B2G relationships |
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Common and Contradictory Motivations in Buying Intentions for Green and Luxury Automobiles |
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Contemporary Marketing Practices in Russia |
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Contemporary Marketing Practices in Russia. European Journal of Marketing |
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Countering Negotiation Power Asymmetries with the Adjusted Winner Algorithm? |
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Cross-Cultural Variations in Consumer Behavior: A Literature Review of International Studies |
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Cultural adaption of hypermedia: A contemporary state of the art of industrial practice and improvements by multi-trees |
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Detecting, Assessing, and Monitoring Relevant Topics in Virtual Information Environments |
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Direktmarketing in Russland: Der Schlüssel zu den russischen Wachstumsmärkten? |
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Durch Einbeziehung der Vertriebsmitarbeiter führen Kundenzufriedenheits-Analysen bei Energieversorgern/Stadtwerken zum Erfolg |
Ertrag durch zufriedene Kunden gilt heute allgemein als das Ziel marktorientierter Unternehmensführung. Fast alle Qualitätsmodelle definieren ausdrücklich die Kun-denzufriedenheit als ein (...) |
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Durch Einbeziehung der Vertriebsmitarbeiter führen Kundenzufriedenheits-Analysen bei Entsorgern zum Erfolg |
Möglichkeiten eines konsequenten Qualitätsmanagements für Entsorger |
Pragmatische Marktforschungsmethoden ermöglichen fundierte und differenzierte Aussagen über die Kundenzufriedenheit mit Entsorgern bei vertretbarem Aufwand. Allerdings lässt die Umsetzung von (...) |
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Ein Fachkonzept zur verbesserten Navigation in Hypermedia |
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Einführung in das Marketing |
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Emotionen im crossmedialen Dialog: Messen ? Steuern ? Kontrollieren |
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Enhancing Target Group Selection Using Belief Functions |
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Entrepreneurial Marketing in the Last Decade ? A Literature Review |
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Environmental Scanning in Marketing Planning - An Internet-Based Approach |
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Event Detection in Environmental Scanning |
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Event-Sponsoring am Beispiel der Fußball-Weltmeisterschaft 1998 in Frankreich |
Kritik und Implikationen für die Praxis |
Zur Zeit ist leider noch kein Einleitungstext (...) |
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Exploring the Interaction Structure of Weblogs |
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Gaining ?Consumer Insights? from Influential Actors in Weblog Networks |
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Green luxury: new divide in positioning strategies needed? |
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Green supply chain management in food retailing: survey-based evidence in Croatia |
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Growing Clustering Algorithms in Market Segmentation: Defining Target Groups and Related Marketing Communication |
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How digitalization changes the internationalization of entrepreneurial firms: theoretical considerations and empirical evidence |
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How Digitalization Changes the Internationalization of Entrepreneurial Firms: Theoretical Considerations and Empirical Evidence |
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How Indian home-grown businesses outsmart the MNCs |
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Identifying Patterns of Customer Response to Price Endings |
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Impact of Direct Marketing Activities on Company Reputation Transfer Success: Empirical Evidence from Five Different Cultures |
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Impact of Direct Marketing Activities on Company Reputation Transfer Success: Empirical Evidence from Five Different Cultures |
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Impact of Direct Marketing Activities on Company Reputation Transfer Success: Empirical Evidence from Five Different Cultures |
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Intimacy of Russian Upper Middle Class with Luxury Fashion |
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Is your perception of luxury similar to mine? A concept made of absolute and relative features |
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Kommunikationspolitik |
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Linking entrepreneurial orientation to firm performance in a post-socialist market context: the case of Hungary |
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Linking Entrepreneurial Orientation to Firm Performance in a Post-Socialist Market Context: the Case of Hungary |
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Luxury brands do not glitter equally for everyone |
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Marketing |
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Marketing Communication to and with Net Citizens: Targeting by Means of a Social Network Analysis Approach |
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Marketingrelevante Grundlagen der Entscheidungstheorie |
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Mining Promising Qualification Patterns |
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Mining Promising Qualification Patterns |
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Modeling and Measuring of Competitive Reactions to Changes of Marketing Mix at the Retail Level |
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Outsmarting the MNCs by fitting strategic manoeuvres to national framing: evidence from India |
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Patterns of Associations in Finite Sets of Items |
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Personal Appearance - Erfolg durch Ego-Marketing? |
Ego-Marketing ist der Versuch, Strategien und Techniken des kommerziellen Marketings auf die eigene Person anzuwenden. In beiden Fällen geht es um die Vermarktung einer Leistung, bzw. (...) |
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Post-crises response strategies: a combined model to manage brand crises |
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Preispolitik |
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Produktpolitik |
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Putting sustainable supply chain management into base of the pyramid research |
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Remarks on the behavioristic analysis of competitive reactions |
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Remarks on the Behavioristic Analysis of Competitive Reactions |
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Report for Chambers of Commerce and Start-up Centres |
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Sales Management im Luxussegment |
Die Rolle des Sales Managers in Luxusgüterunternehmen |
Die Aufgabenfelder des Sales Managers in Luxusgüterunternehmen, wie auch seine Anforderungen in diesem sensiblen Segment, unterscheiden sich wesentlich im Vergleich zu denen eines gewöhnlichen (...) |
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Shared experiences and awareness from learning in a student multicultural environment: Measuring skills? development in intercultural intensive programs |
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Sicherheit statt Bauchgefühl |
Kundenzufriedenheit messen ? am Beispiel der Optischen Fabrik Werner Schulz, Glücksburg |
Gewinn durch zufriedene Kunden gilt auch in der Optischen Industrie als Ziel einer marktorientierten Unternehmensführung. Mit welchen Methoden man Kundenzufrie-denheit zuverlässig und (...) |
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Strategisches Marketing |
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Strukturieren mit Multitrees: Ein Fachkonzept zur verbesserten Navigation in Hypermedia |
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Symbolic consumption of luxury: An Example of luxury fashion goods in Russia |
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Targeting Key Influentials for Direct Marketing Activities in Social Networks: Methodical Progress and an Application |
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The Acceptance of Mobility Payments in the German Retail Market |
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The Impact of Perceived Innovativeness on Maintaining a Buyer-Seller Relationship in Health Care Markets: A Cross-Cultural Study |
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The Internet of Things ? Chance and challenge in industrial business relationships |
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The Number of Clusters in Market Segmentation |
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Unternehmen als Akteure und Objekte des Dialogs |
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Vertriebspolitik |
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Was Mieter wollen |
Möglichkeiten einer konsequenten Mieterzufriedenheits-Analyse am Beispiel des Selbsthilfe-Bauvereins, Flensburg |
Lohnt sich Kundenzufriedenheit?
Schon vor Jahren wurde in der Marketing-Theorie ein Paradigmawechsel vollzogen: Weg von der Maxime ?Gewinn durch genügend Umsatz? mit starker (...) |